Publicat de: virginuwolf | Septembrie 9, 2008

Da-mi-o toata!

Vreau sa ma iei de cap. Dar nu ca sa ma saruti. Baga-ti odata scula aia adanc in gura mea. Bag-o pe toata. Sa o simt in gat. Vreau simt zvacneste sangele in ea. Ia-ma de cap, asa, da-ma de toti peretii. Sufoca-ma. O vreau. Vreau sa nu mai pot respira de placere. Vreau sa dai cu putere din cur. Cu miscari bruste. Come on baby, do it again! Imi place cum o faci! vorbeste-mi dirty… in timpul asta iti voi linge coaiele. Ba nu, m-a razgandit. Ti le voi suge de-a dreptul. Simti asta? Stiu, simt si eu. O simt gata sa explodeze. As vrea sa mor. Inecat cu sperma ta. Iubesc gustul, ador mirosul, imi place culoarea si… greutata ei. Vreau sa nu dai nici o picatura afara din gatul meu. Stiu, iti place sa o vezi pe fata si in par. Dar nu te mai las. O vreau inauntrul meu. Data trecuta am plecat cu ochii injectati, rosii la munca. Si colegele ma intrebau unde am stat de m-a tras curentul… :)) Am stat prea aproape de capul tau. Nu vreau si azi sa ma… traga „curentul”!


Responses

  1. Nu am inteles cum este cu greutatea spermei…:))) cam cat cantareste….aa…sau faci pe poetul sexual? Cred ca putem deveni foarte buni prieteni….avem ceva in comun: iubim amandoi barbatii….si ne iubim violent…esti sinonimul meu…

  2. Ma bucur ca gasesc o fata asa… deschisa la minte…
    Cu greutatea… e de povestit. Sper doar ca nu ai avut numai din aia cu jetul k la chiuveta… :))

  3. esti genial! si te-am descoperit de la un articol de pe site pt femei :))
    acest post ma innebuneste…….deci mi-ai luat cuvintele din gura, si dupa citesc si altele mi le iei din gura.
    Mai lasa-ne si nou fetelor rele ceva Regi 🙂

  4. Ana, mi-ai facut sa zambesc! 🙂
    Sper sa ma mai citesti pe viitor. Voi avea multe lucruri de povestit. Si sper sa mai revii, sa mai postezi orice crezi k merita sa citesc. Niciun post nu este cenzurat. Nu aici, nu la mine. Thx.


Lasă un răspuns

Categorii

