Postat de: virginuwolf | Septembrie 9, 2008

Traieste-ma!

Mi-ar placea sa nu ma platesti doar pentru o ora de sex. Mi-ar placea sa ma platesti… pentru toata viata. De fapt nu. Mi-ar placea sa ma platesti CU viata ta. E posibil? As costa mai ieftin decat luat cu ora… Ce zici? Ma vrei? Stiu ca da… Acum vin spre tine. Stiu ca ma citesti. Stiu ca esti excitat. Da-mi viata ta. Da-mi iubirea ta. Da-mi sentimentul ca apartin cuiva pe acestasta lume. Iubeste-ma! Respecta-ma! Mananca-ma! Hraneste-ma! Vrajeste-ma! Minte-ma! Uraste-ma! Traieste-ma! Si apoi… f****ma!


Responses

  1. Un prostituat (indiferent de orientare si de sex) nu se cenzureaza niciodata.

    Apropo, eu chiar mi-am inchipuit ca de la bloguri precum Andaa si Curvette pana la un blog ca al tau nu e decat o chestiune de timp… Ei bine, am sa fiu cu ochii pe tine.😀

  2. Foarte corect iceea ce scrii tu aici

  3. ….Nu stiu cine sunt Anda si Curvette, cert este ca ar trebui daca tu, eXtatic, esti cu ochii pe barbati sau pe femei…
    Decide-te.
    Si dupa aia, da-mi un semn, sa-ti spun ce sunt astazi.

    Iar tu, prostituat cu gura plina, tine-o tot asa, ca vezi ce succes ai la „fanii” lui Curvette.

    Minte-i, urastei si apoi….f…te-i!

    G.

  4. eXstatic… merci pentru compartie desi nu stiu cine sunt alea…
    Iar u, AnonimusGay… merci ptr urari… am sa tin minte… :))))

  5. Ce m-am intrebat intotdeauna (si mesajele tale mi-au adancit nedumerirea) este cum poti sa faci sex stiind ca-i poti imbolnavi pe ceilalti. La propriu.
    Pentru ca „sedintele” descrise de tine sunt complet nesigure (pentru ei, pentru tine…) asa cum, din pacate, majoritatea gay-lor romani sunt complet nesiguri (in mai multe sensuri…)
    Stiu ca, teoretic, prostituatii se supun dorintelor clientilor; practic insa, ar trebui sa-ti definesti limitele. Poate, insa, ca eXstatic are dreptate.

  6. Lib, exista prezervativ, exista o „selectie”… Multumesc mui D-zeu k nu trebuie sa ma fut chiar cyu toti cei care vor asta de la mine.🙂
    Pana acum m-a ferit D-zeu de boli. Sunt destul de precaut in ceea ce priveste sanatatea.
    Iar limite… nu prea exista. Depinde cati bani ofera omul si ce anume vrea sa fac pentru ei…


Lasă un răspuns

Categorii

