Postat de: virginuwolf | Septembrie 14, 2008

In ce tara traim… Sa ne futem, sa fugim.

In ce tara traim… Sa ne futem, sa fugim!!!! Asta a fost, pentru a mia oara, concluzia la care am ajuns intalnind, din nefericire, un anumit gen de oameni. Mai exact un anumit GEN de ROMANI. Pentru ca noi chiar suntem o specie aparte!😦

Prostia mi se pare scuzabila. Asta este. Cu ea te nasti. Insa ce este si mai rau este ca multi din cei prosti se cred inteligenti. Iar daca la asta mai adaug si penibilul, prostul gust, rautatea dusa la extrem… Combinatia e… de-a dreptul mortala.

In plus, nu inteleg de ce trebuie sa ne intereseze ce face vecinu’, cum isi castiga el banii? De ce nu isi vad frate unii de viata lor? Sa incerce sa si-o faca mai buna… Poate doar pentru ca sunt limitati?😦

Trist!


Responses

  1. din pacate foarte multi romani sunt limitati in gandire, in inteligenta…in foarte multe,…am crezut ca intrarea in UE..nu muie..ne va schimba…degeaba..poate ca muia ii va ajuta pe unii ..in fine…inca odata ma bucur ca am dat peste blog…si da..scriu altfel decat ceea ce scrii tu aici, asta pentru ca sunt geaman…aici e o alta fata a mea..diferita de cea de pe atitudini…

    PS…eu zic sa ne futem..si sa ramanem aici

  2. sa ne futem impreuna sau separat?
    :))
    thx andy! again.

  3. sti cum e vorba aia”rau esa fi prost..dar mai rau sa nu-ti dai seama”!

  4. si impreuna….si separat..vedem noi..ne descurcam cumva…suntem oameni mari..:D

  5. ….emigrezi in regatul numit PATUL MEU? Iti dau viza pe o ora (contra cost, desigur). 🙂

  6. Salut, Hajari

    Multumesc pentru mesajul tau:

    Multumeste-mi si tu, pentru ca iti voi arata cum se scrie corect textul tau. Uite-l:

    „Stii cum e vorba aia? Rau e sa fii prost, dar mai rau e sa nu-ti dai seama!”

    As completa: MAI RAU E SA FII ANALFABET!

    Cu drag,

    V.

  7. Virginu, vezi ca ai mancat un „ca” („Multumeste-mi si tu, pentru.. etc.”)
    In alta ordine de idei, comunitatea de perversi joviali de pe Tsigara de dupa saluta aparitia in blogosfera a unei curve masculine; ne bucuram sa vedem ca printre-atatea tarfe care nu recunosc ca-s tarfe, exista una care recunoaste, si-aceea e barbat:)

  8. Rin Tin Tin, am corectat. Merci.🙂
    Comunitatea curvelor masculine ascunse si mai putin ascunse va saluta si pe voi.
    PS
    Pe cand un sex in 3? Tu, eu si prietena ta?
    Stii cum era filmul ala: „O fata, 2 baieti, 3 posibilitati”…🙂

  9. Frumoasa oferta, dar si cand fut singur e inghesuiala, Virgine:)
    Putem bea o bere, totusi, dar o sa-mi iau chilotii de tabla pe mine, fara suparare:))

  10. Rin Tin Tin, este flatant pentru mine faptul ca mi-ai considerat oferta… frumoasa.🙂
    Sigur ca, la un moment dat in aceasta viata, putem bea cate beri vrei tu.
    Apropo, de ce cei de tabla? Ti-e frica k te-ai da la pula mai repede decat e cazul? :))
    Esti funny, nu am cum si de ce sa ma… supar pe tine.🙂

  11. Rin Tin Tin, daca ai stii cati barbati hetero (pasivi) vin la mne… Cati pleaca de la sotii dimineata si inainte spre job trec pe la mine… te-ai cruci. S-a intors lumea asta cu fundu-n sus. Pe bune.🙂

  12. Dude, iti admir credintele pan-homosexuale, dar nu ma trage atza inspre, oricat as incerca:) Ziceam de chiloti de tabla pentru ca nu se stie cum actioneaza un curv, si cine stie ce patesc cand ma aplec dupa bricheta :))
    Zici ca sunt multi care prefera putin lapte in cafeaua de dimineata, huh? N-ar strica o relatare pe tema asta! O s-o public la mine pe blog, cu orice risc:)

  13. My friend, sa nu uitam k oricat de mult mi-ar placea de unu’, m-am obisnuit sa o fac pe bani. Asa k, daca nu vad banu’ inainte nu ma pot excita si nu pot face nimik (sexual vorbind). Nu stiu daca asta e de bine sau nu, dar curva tot curva ramane. Cum spune o vorba din popor.🙂
    :))
    Am sa scriu si despre „laptele din cafeaua de dimineata”, special pentru tine. Am sa iti povestesc, poate, despre un arhitect. Ala e chinchi rau.🙂
    Iar daca tu vei prelua postul la tine pe blog… asta va fi chiar o mare realizare si mandrie pentru mine. Ma vei azjuta in promovarea blogului.
    Insa acum stau sa ma gandesc k poate am sa scriu postul mai prost decat o fac de obicei din cauza stresului la care ma supui.🙂

  14. Ce stres, bagabelo, ce stres?:) Scrie cum iti vine🙂

  15. Asa am sa fac Zeule.🙂

  16. Fiecare sa faca cum doreste in ce priveste amorul…07xx xxx xxx ..asta-s eu !

    PS
    Asta nu e blog de matrimoniale. Nu dau ID de mess si nici nr de telefon. Sorry 4 u.
    VirginuWolf.


Lasă un răspuns

Categorii

