Postat de: virginuwolf | Septembrie 14, 2008

In pat cu… Regele!

Cald. Noapte de vara. Noapte. Am intalnit un Rege. Asa i se spunea. Sau inca asa i se spune: Regele…  EL. A fost, cred ca una din cele mai bune aventuri platite vreodata. A fost cel mai bun „teren” de fotbal pe care am jucat.  Ca doar un Rege nu poate „da” decat bine indiferent daca joaca pe teren „propriu” sau… in „deplasare”. A fost… mai mult decat pasiune. A fost… ca o reactie chimica. M-a sarutat de mi-au sangerat buzele. Avea o mare foame de… barbat. Mi-a lins, supt si muscat sfarcurile de urlam. O durere combinata cu o mare placere. Pe scurt, a fost un 69 reusit. Regele avea (are) o dotare… dotare. Si mare si GROASA! Nu sesizasem asta nicodata la televizor… :)) Si nici nu parea sa ne vedem vreodata.

Multumesc D., „servitorule”, pentru introducere. Multumesc pentru primire. Nu voi uita asta. Nu am cum. Am luat bani mult prea multi sa imi tin gura inchisa.🙂


Responses

  1. great. te trec in blogroll.

  2. in fiecare zi descopar lucruri noi si asa sa intamplat si azi cand am dat din intamplare de blogu tau…super tare frate..

    PS. tre sa fac cumva sa dau de regele asta…k vreau sa joc o partida cu el..:D

    PPS. da sa fie tare…si groasa..

  3. joacadeamine, multumesc mult pentru blogroll.🙂

    andy, surprins de ce am citit la tine. Total diferit de ceea ce scriu eu. Imi plac oamenii „altfel”. cat il priveste pe Rege, ca sa ajungi la el trebuie sa il cunosti pe D… Prietenii stiu de ce. Vorbim. Thx.

  4. interesant asta cu regele nu inteleg de ce se ascund atata dupa deget ca vrand nevrand se vorbeste se aude se barfeste astept cu interes sa ne mai scrii cate ceva succese daca ai nevoie de un sfat stii unde sa ma gasesti ….

  5. Alexx, fiecare om are motivele sale – foarte intemeiate – de a nu declara ceea ce este sau ce simte cu adevarat. Eu nu condamn. Incerc doar sa ii inteleg si sa le ofer ceea ce au nevoie, ceea ce isi doresc.

  6. mie imi miroase a …ecali🙂

  7. Eeeee.. nu pot pentru k sa zic…🙂
    Dar, sincer nu e. Cum de te-ai gandit la Becali? :))

  8. homofobia is gay e un slogan celebru.
    cu cat ma homofob e omu cu atat mai tare isi doreste un madular….
    dar nu era vorba de ” domnul” Becali
    8:-)

  9. Eric, lasa-l pe domnul Becali. Pls.🙂

  10. De data asta aluziile sunt mult prea clare: e Hagi all the way. Incearca sa te cenzurezi sau sa arunci piste false ( fara referinta la fotbal, ar fi putut fi la fel de bine si Banica, deh, regele Elvis🙂 )

  11. Lib, poate k nu am vrut sa ma cenzurez f mult. Cine stie?🙂

  12. Ouch. Credeam ca vei sterge mesajul (ti-era adresat doar tie; il respect prea mult, ii datorez multe momente frumoase din copilarie si adolescenta). Vrei, rogu-te, sa stergi postul acesta si sa inlocuiesti numele din mesajul anterior cu *** ?🙂 Daca se poate. Daca nu, sterge si mesajul meu anterior, te rog.

  13. Mesajele, toate vor fi puse pe blog. NU conteaza daca sunt de bine sau nu. Nume… nu stiu la cine te referi. Oricum ai o adresa de „cod” asa k nu iti mai face probelem.🙂


Lasă un răspuns

Categorii

