Publicat de: virginuwolf | septembrie 14, 2008

Simt miros de curva…

Era trecut de miezul noptii. Eram obosit dupa o saptamana plina de… puli si de sperma… Ma intorceam spre casa cu taximetristul meu de la Leone, Mihai. BUUUUNNNN baiat. Dar despre asta alta data. Deci, Mihai ma aducea acasa. Tocmai cand mai aveam 2 minute pana in Paradisul Meu, imi suna telefonul. „Mi-e  dor de tine. Sunt in pat gol si am pula sculata. Haide la mine acum”. Ce i-as fi putut spune? Nu pot refuza un asemenea client chiar daca sunt aproape…  mort. Si nu l-as putea refuza. NU pe el, nu pe Liviu.

Omul asta are ce si-ar dori, cred, orice barbat. O sotie superba, 2 copii reusiti, o afacere de succes, vedeta nu mai zic… Doar ca este un gay, asa cum ii zicem „noi”, ascuns. Adica ii place ideea de a face sex cu un barbat , dar nu vrea sa fie conderat nici macar bisexual. Barbatul din el nu suporta idee asta.

In 7 minute eram la usa lui Liviu. Intru. Bezna in casa. Ma descaltam cand din dormitor aud o voce (gafaind de placere) care imi spune: Simt miros de curva…. ma pufneste rasul… Insa clientul este… gol. Sta intins pe pat. O are sculata.  „Excita-ma. Zici cu cati te-ai futut de cand nu ne-am vazut”. Ii spun: stii doar ca nu le tin cont numarul barbatilor, stiu doar cati bani am facut…

Liviu un client ciudat, dar simplu. NU trebuie sa a muncesc foarte mult pentru banii pe care mi-i da. Trebuie doar sa ii povestesc cum m-am mai futut. In timpul asta il masturbez si i-o sug. Adica mai precis, i-o sug printre cuvinte… :))  Atunci cand isi da drumul trebuie sa sincronizeze si cu finalul povestirii mele. Moment in care trebuie sa o am adanc in gat, sa i-o sug bine, pana la ultima picatura. Sa fie curat ca „lacrima”. Cum imi dau drumul eu cu Liviu? In ce mod? Da, stiu… ar fi interesat sa iti zic acum… Alta data insa. Acum am ceva de terminat. Sau pe cineva. Chiar, tie ti s-a intamplat sa fii supt in timp ce scrii la calculator? Incearca!

Simt miros de curva… asa m-a intampinat aseara un client de-al meu.


Răspunsuri

  1. alo…virginu! cum miroase curva dom’le? oricum expresia este dementiala…aia cu suptu la calculator…nu stiu cum e…te mai poti concentra asupra scrisului? oricum, cand te linge careva, ori esti prea arogant si nu iti pasa de stai asa…nepasator…ori nu mai poti scrie nimic la calculator….

  2. „Colega”, tin sa iti multumesc k ma citesti in continuare. Ai fost prima care mi-a scris aici.
    Si, da omu’ ala asa mi-a zis. Stia el ce stia… :)))
    Si incearca sa sugi pe cineva cand este la office, sa fii sub birou. Senzatia este really hard. 🙂 Enjoy!

  3. Eu am făcut sex cu un tip la el în birou. Era cam plină firmă … Super excitant de altfel 🙂

  4. te cred, si eu am trecut prin multe experiente din astea. chiar cu sotia in camera cealata… 🙂

  5. intr-un viitor articol de-al tau… povesteste-ne te rog despre mihai taximetristul… 😀
    sunt foarte rari taximetristii bunaciosi…asa-i??

  6. Adi, am sa povestesc si despre Mihai. Il gasesti oricum la Taxi Leone. 9425 🙂

  7. Genial postu’.. is spiciles :))


Lasă un comentariu

Categorii