Postat de: virginuwolf | Septembrie 16, 2008

De vreme ce…

… de vreme ce doresti sa-mi vezi oglinda, acest sincer dar si amagitor judecator, cu teama, cu bucurie si mahnire mi te arat…
Am urme adanci de rani pe chip. Exista ore in care umbrele-mi de sub pleoape de destrama iar durerea ingheata. atunci, deschis, astept sa simt suflarea calda, umana, a cuiva pentru a invinge incertitudinea, pentru a-mi ascunde singuratatea.
Am ochii travestiti in negru. I-am invatat sa lumineze, sa nu-si mai lase sarea pe obraji. Pacat ca, de atata viata grea nu ma mai asculta… De vreme ce viata nu-mi este un suras, vreau un leagan nou, paradisul.
Celor ce nu stiu sa iubeasca le surad…
Te-am intalnit pe tine… ascuns printre himere, cu frigul inauntru. afara – soare, oameni… masca de exil purtai, imbracat in nepasare. un orfan cu multi parinti…
1% as vrea sa-mi apartina. nu cer mult, dar pretind – nebuneste, piezis, partea din tine care-i departe de autoexilul numit viata… restul il las celorlalti. ti-l las tie. putin, pana ma desmeticesc…
ma poti condamna? ai dreptul, dar lasa-ma in umbra, unde-mi este lacasul, unde visele au murit demult, dar unde speranta mocneste timida.
da-mi voie sa te urmez, chiar daca noaptea e mai neagra ca-n alte dati. stii, noptile mele nu au pleoape pentru a alina, una cate una, temerile mele de
a nu te vedea. nu-mi stinge lumina, te rog…
nu-ti retrage marea…

Special pentru C.

Thanks!


Responses

  1. hmmmmm ce diferenta fata de ce ai scris pana acum🙂 dar e tare oricum prefer ceea ce ai scris inainte se vede ca ai talent nu sunt doar vorbe aruncate in vant o sa iti citesc zilnic blogul ma binedispune succese!

  2. Alexx, am si eu zile mai proaste… Ce pot sa fak?🙂

  3. se pare ca stii scrie si altfel😀 ..ma bucur..😀 zile de astea proaste sa tot mai ai…imi place postu asta, dar nici celelalte nu sunt mai prejos…esti cumva in gemeni..??

    glumeam..

  4. andy, nu sunt in Gemeni.🙂
    ma bucur ca apreciezi si ceea ce scriu „altfel”. Uitam ca, inainte de toate, de orice „meserie”, suntem oameni. Si EU am suflet, trairi, regrete, bani, minciuni, dezamagiri, iubiri, fachinguri… Nu vreau sa ma plang, sunt ok cu viata mea. Stii k esti suma a ceea ce traiesti. Esti produsul, intr-un fel, a oamenilor care te marcheza, pe care ii intalnesti…

  5. intr-adevar, in primul rand suntem oameni si asta se cam uita cel mai des, si da , esti suma a ceea ce traiesti, produsul celor pe care ii intalnesti si te marcheaza, mai ales ca sunt anumite persoane care chiar te marcheaza mult mai mult decat altii, dar cel mai importante e sa nu te lasi influentat de ei.

    PS: nici nu ma gandeam altfel cum ca nu ai suflet, trairi, dezamagiri, mai ales iubiri

    PPS: nu trebuie sa te plangi de viata, atata timp cat in mare parte tu esti responsabil de ce faci cu ea. Atata timp cat iti place viata ta, mi se pare ok..si mie imi place a mea, nu in totalitate, da ma straduiesc..😀
    PPS: bendeac asta ma omoara cu post-scripturile lui..cum zice eticheta unei bauturi Keep Walking…si totu va fi bine..

  6. Unii, chiar daca vrei sau nu, tot te influenteaza. In bine, in rau… tot aia e.
    Ma intrebi despre iubiri…. Ce sunt alea? Am si uitat cum este sa iubesc… si nici nu stiu daca mi se va mai intampla asta. nici nu stiu daca imi mai doresc sa fiu inlove.🙂

  7. nu iti doresti acum, dar va veni o zi in care vei dori pe cineva langa tine, nu poti trai o viata intreaga singur, plus ca pe la 50 de ani nu stiu daca va mai merge u prostitutia, nu de alta dar vin altii mai tineri…😀 am zis de iubiri, pentru ca asa ai spus tu…citeste mai sus..

    PS: sa fi iubit 😀

  8. mda, vreau si eu iubire… dar unde o gasesc?😦
    :((

  9. iubirea o gasesti, trebuie doar sa vrei si sa iti doresti. pentru astea ai nevoie de VOINTA…succes in gasirea iubirii.sper sa o gasesti pentru ca eu tocmai am pierdut-o, din pacate..

  10. andy, nu stiu daca chiar imi mai doresc sa iubesc. Nu acum. Insa sunt convins ca am sa mai iubesc, dar mai incolo. E timp pentru toate.🙂


Lasă un răspuns

Categorii

