Postat de: virginuwolf | Septembrie 17, 2008

Ministrul din patul meu (ep. 1)

„M-am gandit toata ziua la tine. La cum ai sa ma lingi si ai sa mi-o bagi adanc in curul meu incapator, lacom si pofticios”. Asa mi-a zis. Am ras. Insa, din vocea de la telefon, mi-am dat seama ca era foarte excitat. A venit repede, mai repede decat ma asteptam. A sunat de 3 ori. „Semnul nostru”… :)) Venise, ca de obicei, cu o sticla de vin. Iarasi acelasi vin? Si nici macar nu apucam sa il bem impreuna pentru ca… are diabet.

Avusese o zi grea. A intrat pe usa. „Aghiotantul tau cred ca stie de ce vii la mine”, i-am zis amuzant. „Baga-ti limba in gura, sau mai bine, da-mi o limba adanc in cur ca am gaoza uscata de dorul tau”. Cand il vezi la tv nu l-ai crede in stare de asemenea lucruri. Ii place sa vorbeasca foarte dirty. Mi-a zis ca numai asa poate scapa de tensiuni, de frustrari, de temeri. Ma amuza teribil. I-am spus: „M-am uitat azi pe Realitatea cand ai sustinut conferinta de presa. Aratai bine, ce sa zic”. Ce puteam oare sa ii zic? Omu’ e doar client. Si unul caruia ii place sa arate ca are bani. Iar pentru mine asta este ideal. „Stii ca la un moment dat mi s-a parut ca esti in sala si imi faci cu ochiul. Apoi m-am gandit la cum o sa mi-o pui”. „Esti de-a dreptul nebun”, am continuat…

M-am dus la bucatarie sa ii aduc un pahar pentru apa. Cand am venit, Ministru’ meu era dezbracat. De fapt, pe jumatate. Avea dati jos pantalonii si chilotii. Statea capra (pe canapea), cu curul in sus. Privelistea o stiam de mult. „Baga-ti limba adanc in rozeta. Vreau sa o simt acolo, dornica, fierbinte si catifeltata. Haide, trage-mi adanc o limba. Suge-mi gaura curului, musca-ma de ea”. Deja eram excitat si cu botul in gaoaza „domnului”. Imi place, e foarte curat, ras… Imi infig limba si mai aganc in curul lui. Il excita barba mea pe care o am de doar doua zile. Dar il si zgaraie. Vad cum i se inrosesc bucile. Immmmmmmmmmm, ma excita asta.  „Nu am timp sa stau mult. Gata cu limbile. Termina. Fute-ma azi”! Printr-o bruscare  il apuc de buci si il trag spre pula mea. Ii plaaaaaaaaaaaaaaaaaace, ii plaaaaaaaaaaaace foarte mult asta. Stiu ca, in functie de cum o sa il fut acum, pe repede inainte, o sa „simt” la bani dupa ce va pleca. Asa ca trebuie sa il satisfac cat mai bine. Sa „lovesc” tare, cu forta. „Ia-o toata in tine, haide suge-o cu curu”. Si dau in el cu pula fara mila. Din ce in ce mai tare. Ii dau palme. Iar si iar. Termin. Clasic cu el. Adica, imi scot prezervativul si il improsc cu sperma pe goaza si pe bucile curului. Apoi, cu degetele iau sperma si i-o indes in cur. Trebuie sa fie curat. Sperma ce nu i-am bagat-o in cur o iau cu celalta mana si i-o bag in gura. Imi suge degetele. „Trebuie sa revin la Minister. Te sarut, iubire. Te sun cand mai pot sa vin. Ai grija sa fii liber atunci”. Ingan, in timp ce iese pe usa: „Sigur ca da, pentru tine…” Uita-te acum la fata mea. Am un zambet de zile mari. Mi-a lasat banii plus bonus in buzunarul gecii de pe hol (locul unde imi lasa el, discret, banii)”.


Responses

  1. Cat curaj bravos un sfat nu folosi nume de televiziuni ca cine stie ce se poate interpreta sau ce minte citeste si incepe sa sape aiurea chiar imi place ce scrii se pot vedea aici doua firi ale tale cea romantica si care se poate atasa de cineva si cea a protituatului ti-am mai zis cred scrie o carte dar scrie asa in antiteza da mi un semn pe mess daca vrei are acelasi id ca mailul spor la toate si sa nu cumva sa dezactivezi blogul🙂

  2. Alexx daca am inceput, pai atunci razbel sa fie.🙂
    Nu am de gand sa dezactivez blogul.
    Am sa scriu exact ceea ce simt. Cu bune, cu rele. Cu puli sau nu, dar toate din sufletul meu asta mic.
    Prefer sa vorbim aici decat pe mess. Multumesc pentru intelegere.
    V.

  3. Am şi eu două întrebări: de ce prostituat? de plăcere sau din alt motiv?
    şi a doua: când cauţi un prostituat gay, cum dai de el? că îmi închipui că nu stai la colţ de stradă, nu?:)

    by the way, am râs la faza asta (da-mi o limba adanc in cur ca am gaoza uscata de dorul tau) de m-a durut burta🙂
    keep UP the good work🙂
    p.s. nu-mi fac cont pe site-uri de gay să văd bărbaţi frumoşi, că mă oftic🙂 toate bunăciunile devin gay…

  4. conexiuni: Nicolaescu are diabet, tot despre el circula vorba prin popor ca ar fi mai ,,special” si de curand a mai avut si cateva declaratii transmise si de Realitatea. Am ghicit?

  5. „curaj”? come on… pe Realitatea apar toti ministrii cel putin odata pe saptamana… n-a deconspirat nimic. Si totusi, cin’sa fie, cin’sa fie? As vrea eu sa fie Varujan, mi-as schimba meseria imediat, dar no such luck.
    Pariez pe Sanatate, Educatie, Afaceri Externe si IMM-uri🙂

  6. Tocmai pentru ca apar toti ministrii… Nu vreau sa spun mai multe despre Ministrul meu pentru ca voi mai avea posturi in ceea ce il priveste. Iar cu Varujan, bleah…😦
    Ai putea paria si pe alte ministere, cum ar fi cel al Comunicatiilor… Spre exemplu. E DOAR un exemplu si vreau sa fie perceput ca atare. Nu luat k a…tare. :))

  7. Markus, si, chiar daca despre acel domn ar fi vorba, tot nu as spune asta. Nu imi place sa dau nume. Nu imi place sa imi fac reclama pe spatele unor oamen care chiar au o cariera. Sper sa observi asta. Cine isi da seama EXACT despre cine vorbesc eu, e ok. Cine nu, nu. Meci oricum pentru psot. Sper sa ma mai citesti.🙂

  8. Rox, ma intrebi de ce sunt prostituat? Imi place sa ma fut, imi place foarte mult sexul. Sunt un nesatul. Dar nu chiar cu toti cu care eu am acum, sau cu care am avut, relatii sexuale m-as fi futut daca nu m-ar fi platit. Raspunsul: pentru bani. Imi place sa traisc bine, imi place luxul, imi place sa imi pot permite cam tot ceea ce imi doresc. Si nu imi doresc avioane sau elicoptere, asa k sunt f multumit. Dar, te rog sa nu uiti k nu e usor. Deloc. Uneori… trebuie sa inghiti niste chestii de la unii cu care nu ai vrea sa treci pe langa ei pe strada, la cat de nashpa sunt. Insa, datorita experientei, pot spune acum k imi selectez clientela. Slava Cerului k am ajuns la nivelul asta. Pup. Sa ai un weekend fain.

  9. ha ha ha…ce bine ca eu stiu despre cine e vorba…dar tac :)) cunosc genul de limbaj din pat al personajului respectiv. :))

  10. DanielMihai, daca stii… ma bucur si eu ptr tine.🙂

  11. buna virginuwolf!
    tine-o tot asa, daca dupa ce ti-am citit post-urile te admiram atat pentru curaj, cat si pentru sensibilitate, acum, dupa ce vad raspunsurile la comments, iti apreciez mai ales DEMNITATEA si BUNUL SIMT! intotdeauna m-au dezgustat parazitii celebritatii, fufele no name care apareau imbracate sumar si se mandreau cu unica lor realizare „s-a dat mutu la mine” … fi-mi-ar scarba!
    stau pe aproape pentru viitoarele post-uri si iti doresc numai realizari pe toate planurile!
    sincer, i don’t give a shit despre ce ministru e vorba, din partea mea poate sa fie si un contzopist din guvern, cat timp ofera un personaj savuros, bring him on!
    bravo!

  12. artemis, nu toata lumea citeste comenturile, desi eu raspund la toata lumea si cred k scriu lucruri interesante in ele.
    multumesc pentru incurajari si urari. conteaza mult ptr mine.
    Si sper sa ma citesti si pe viitor si sa mai bagi cate un coment.🙂

  13. Károly Borbély e ok dar nu se compara cu fostul telefonist ungur, Zsolt Nagy.

  14. Markus, nu stiam de Zsolt Nagy. Insa tot mai mult imi place KB.🙂

  15. ala-i simpatic udemerist … ecologistu’

  16. Zsolt Nagy a fost ministrul comunicatiilor si tehnologiei pana cand Traian Basescu l-a suspendat dupa ce acesta a fost audiat in dosarul privatizarilor strategice.

  17. tare faza cu insiruirile de ministrii acum la interpretari la buha cu ei baiatul asta scrie super ok nu conteaza cu cine si-o trage e tare cum descrie asta pentru el e un fapt divers pentru noi e curiozitate apropo chiar cum dai de un prostituat gay de lux ;)))

  18. nu exista prostituati de lux in Romania deoarece nu exista nici cumparatori de lux. Putinii care-si fac aceasta imagine o falseaza.

  19. Markus, nu stiu atat politica, dar merci oricum.
    Markus, piata luxului in romania este in continua dezvoltare. asa k e loc ptr orice.🙂

  20. luxul trebuie inteles pentru a se putea dovedi lux. Proaste care tricoteaza si poarta genti Hermes ori dau cu mopul, Rolls-urile indreptate cu ranga ori pitici ce ling la femei care poarta posete in cap nu sunt oamenii care sa inteleaga luxul. Le lipseste educatia pentru ca panza ori sigla sa devina luxoase.

  21. Markus, cand ma refer la lux nu ma refer la anumiti oameni care poarta obiecte de lux. Este adevarat k Romania nu are o cultura a luxului, ca cei mai multi isi doresc sa fie doar niste etichete umblatoare, din pacate.

  22. buuunnn… ma uit acuma la pozele tuturor ministrilor din cabinetul tariceanu….
    si incerc sa-mi dau seama care dintre ei ar fi gay…
    Cristian David are fata de gay….dar………….
    bleach….
    Si Attila Korodi ar avea fata…si ar fi mai decent…
    insa…mie imi plac doi ministrii din tot cabinetul asta… in primul rand Karoly Borbely care e pur si simplu….. uuuuhhhh =p~ =p~ :X:X
    aaa….ziceam doi??
    m-am razgandit… :-& :))

  23. Adi,

    Da, de Karoly Borbely imi place si mie foaaaaaaaaarte mult. Prietenii stiu de ce.🙂
    Te mai astept aici cu comenturi, sa imi spui ce iti palce, ce nu iti place, cine crezi k este X sau Y…
    merci oricum.

  24. hihi

  25. exszuz,

    te amuzat teribil, ha?🙂


Lasă un răspuns

Categorii

