Postat de: virginuwolf | Septembrie 25, 2008

Sunt bolnav…

Eu nu mai am vise, eu nu mai nimic
Eu nu mai am nici un trecut
Sint atit de singur fara tine
Sint atit de urit fara tine
Precum un orfan uitat pe un trotuar
Nu mai am nici o dorinta de a mai trai
Viata mea s-a oprit atunci cind ai plecat
Sint ca si mort, iar patul meu e
Peronul unei gari, de cind ai disparut.

Sint bolnav, atit bolnav
Ca in acele nopti cind mama ma parasea,
Lasindu-ma singur cu disperarea
Sint bolnav, atit de bolnav…
Vei fi linga mine, insa nimeni nu stie cind
Ai plecat, insa nimeni nu stie unde
Si poate nu iti mai pasa…

Precum o stinca,  precum un pacat
Eu sint prins de tine.
Sint obosit,
Am obosit sa par fericit in ochii altora
Beau toate noptile, insa toate bauturile
Au acelasi gust pentru mine
Si toate vapoarele iti poarta steagul
Eu nu mai stiu unde sa ma duc… tu esti oriunde.

Sint bolnav, atit de bolnav
Imi vars singele in corpul tau
Si sunt precum o pasare moarta.
Sint bolnav, atit de bolnav
M-ai lipsit de toate cintecele
Mi-ai furat toate cuvintele
De ce nu esti oare aici?

Aceasta dragoste ma va ucide
Ma voi strivi doar cu mine insumi.

Sint bolnav, atit de bolnav
Imi vars singele in corpul tau
Si sunt precum o pasare moarta
Sint bolnav, atit de bolnav

Tu ma auzi?… eu sint bolnav.


Responses

  1. virginu … ma regasesc … si eu la fel ma simt
    injura-ma, baneaza-ma ca te rog asta, dar daca n-ai c face si ai prea mult timp liber … take a look at my blog …
    again…scuze … nush, aveam nevoie de parerea cuiva care seamana cu mine in unele aspecte …

  2. pfuu..versurile se potriveau de minune la ultimul meu post…frumos, dar trist

  3. Andy, thx. Sa ai un weekend super!

  4. arthemiss, merci pt cuvntele tale. Ce sa iti mai zic? asta e starea mea zilele astea. de kkt dar asta este.

  5. si tie un sfarsit de saptamana frumos si sa iesi din starea asta de ” kkt”.

  6. merci mult.🙂

  7. 🙂..imi place ce scri,libera ta exprimare.tot!
    citesc de ceva timp blogu tau..asa k poti sa ma treci pe lista de „cititori fideli”:)

  8. hajari, merci mult ptr tot ceea ce imi scrii si ptr faptul k ma citsti. Parera ta conteaza.

  9. Interesanta poezie.
    Tu ai scris-o?

  10. Este textul piesei „Je suis malade” cantata de Dalida. E dementiala. Te rog caut-o pe youtube si ascult-o. Si spune-mi dupa parerea ta.

  11. Da, este incantatoare melodia.
    Merci de pont.
    Am gasit si varianta cantata de Lara Fabian … la fel de superba.

  12. Daiana, sincer imi place originalul.🙂

  13. Da, si mie tot originalul mi s-a parut mai bun.

  14. 🙂
    merci

  15. nu prea ma dau in vant cu poeziile….pt mine faptele conteaza….dar trebuie sa recunosc ca te atige acolo unde trebuie!!:))))))))))fff misto!!

  16. cristi,
    da, textul asta e f tare. Imi palce f mult. Ma bucur k te-a „atins”.🙂

  17. oh:((
    fruntea suuus!
    gandeste’te ca altii sunt mai rau decat esti tu acuma…gandeste’te k D-zeu te’a facut aja pentru ca sa raspandesti fericire…gandeste’te ca esti un instrument al iubirii(nu ma rfeer la prostii)
    multe persoane te admira pentru ca esti deosebit!

  18. dydy,

    merci ptr incurajari. insa nu cred k „multe” persoane ma admira…🙂 Sa nu exageram.😛


Lasă un răspuns

Categorii

