Postat de: virginuwolf | Octombrie 4, 2008

Sperma ta in gura mea! (ep. 1)

NU am avut multi clienti/babrbati in viata mea carora sa le spun cu tarie asta: Da-mi sperma ta in gura mea! Nu. Pentru ca marea majoritatea a „prietenilor” mei nu arata ca si cum chiar ti-ai dori sa te culci o data cu ei. Nu. Sunt oameni seriosi, cu familii, respectati in societate, care au timp doar business-uri si nu de facut muschi la sala. Mda, normal nu? Insa am si unii de care fizic nu m-as mai despartii. Sunt foarte buni la pat. Unul, despre care scriu azi, este un tip tanar, pana in 30 de ani, preocupat de sala, de fotbal si sporturi extreme. Faptul ca apre pe la TV prezentand… nu are nicio relevanta. :)))

Ne-a facut cunostinta o amica comunca, una cu care eu am participat, particip si voi participa la tot felul de „swingarsii”. Mergem impreuna si ne futem in grup. Dar, despre ea si ce facem noi impreuna cu altii iti spun in alt… post.

Eram la mare. La Mamaia. Venisem sa o vad pe Ea. Fusesem destul de mult timp plecat si mi-era dor sa o vad, sa ne povestim cine cu cine s-a mai futut si ce bani a mai facut.🙂

Am ajuns la hotelul unde ea era cazata, loc de fitze si basini – dar de la ea am invatat k fitza iti creste pretul. Cu cat stai, umbli in locuri mai bune cu atat intalnesti posibili parteneri de „afaceri”.🙂 Cu cat esti imbracat mai bine, dar aara sa epatezi, sa exagereti sau sa atragi atentia asupra ta si mai ales cu cat arati mai bine cu atat vor fi doritori care sa te intrebe cat e ceasul sau… alte idiotenii.🙂

Ma cazez la „sora mea” si o iau cu mine pe plaja. Vreau sa imi bag picioarele. In mare. Sa simt nisipul fierbinte, apa cu toate algele si pietrele din ea… Sunt fericit. Vin dintr-un voiaj demential si vreau sa ii pove. Lumea din jurul nostru comenteaza. Auzim replici de genul: ” Vai. ce tineri si frumosi sunt amandoi” sau „Cat de bine se potrivesc”, „Se vede cat de mult se iubesc”… Iar noi radem in continuu k nebunii. Asta pentru ca mergem tinandu-ne de mana sau ne tinem unul de mijlocul celuilalt. Eu nu par deloc gay, ba dincontra, ea pare o sfanta…🙂

Ne gasim un colt mai retras pe plaja si dai si spune. Deja este pe inserat. Ne-am hotarat sa mergem sa mancam ceva. In drum spre restaurant ii zmulg geata din mana, o iau in brate si alerg cu ea in mare. Tipa, urla, lumea se uita… eu cu ea direct in apa. Ce mai, k doi indragostiti. Penibili. Radem. Incepe sa ma „certe”, sa imi reproseze k i se increteste parul de la apa, k mergem uzi la restaurant… Come on… suntem la mare. Putem merge si in costume de baie. Sau chiar si asa, uzi. Facand o f scurta paranteza: nu suport oamenii – chiar la mare fiind – sa mearga sa manance la restaurant sau la terasa – in costum de baie. Revenind. Ne apropiasem de restaurant. Cand imi suna telefonul. Ii fac semn gagicii sa o ia inainte, sa ocupe masa, si o las k un nesimtit ce sunt, pentru ca trebuie sa raspuns unui client la telefon. Ma indepartez un pic de intrare si sa pot vorbi cu H. Dupa vreo 10 minute intru si eu in restaurant. Cand a mea ce facea? Statea cu o bunaciune la masa. Sau cel putin asa mi s-a parut cand l-am vazut pe tip de la spate. Ajung in dreptul lor, incep sa tusesc (k un sot /iubit din ala gelos) cum k am venit, sa se potoleasca cu flirturile…

Il vad si… nu mai imi simt picioarele, insa simt cum mi se ridica automat pula in pantalonii mei uzi. EL se uita la mine, se uita in jos, se insoseste, „a mea” moare de ras. Moment stanjenitor, dar trecem cu totii peste. Zic in gand: ce intrare triumfala mi-am facut in viata lui. Macar nu o sa ma uite curand..

Desi as sari in momentul asta pe el, eu aplic tactica inabordabilului. Mai ales ca este constient ca arata foarte bine si k toata lumea (femei, barbati) e la picioarele lui. Si, chiar si precizeaza asta la un monet dat, in timp ce eu dadeam un sms „din plicitseala”. :))
Si, stii cum e cand mergi la noi la mare. Pana iti aduce chelnerul mancarea trece o vesnicie. Iar eu cu sor-ma daca nu facem scandal (si) pe tema asta… oriunde mergem cirul e cu noi. Nebuna isi da seama k imi place de el. Anca se scuza si merge la baie. Se lasa o tacere din aia penibila. Niciunul nu zicea nimic. Desi parea amandoi relaxati exista o tensiune. Eu nu imi dadeam seama daca omu vrea sa se futa cu a mea, daca vrea sa facem sex in 3 sau daca vrea cu mine. Desi semne catre miene nu dadea. Era doar amabil si atat. Am zis ok, da-l in vazduh. Hai k vb eu cu el. Cand sa il intreb ceva in acelasi timp ma intreaba si el pe mine unde merg la sala. Ne pufneste pe amandoi rasul. Incepem si povestim despre house, sporturi extreme, motorul lui… accidente, excurii pe afara…. Socializam.🙂

Apoi ne hotaram sa ne mai vedem, daca tot stau tot weekenedul la mare, zilele urmatoare. Sa iesim la plaja, sa iesim CU TOTII sa mai mancam… sa mergem la club. Chiar, imi spune, ce program aveti in seara asta? Apoi imi face cu ochiul jmechereste. Iar eu, la ce experienta de viata am stau si ma gandesc: ce dracu vrea asta de la mine. Ca si cum mi-ar fi citit gandurile imi spune. Stiu k ai fost plecat. A apucat Anca sa imi spuna. Banuiesc ca vreti in seara asta sa fiti singuri, doar voi doi. La care eu i-o retez, k trebuia sa aduc discutia unde voiam eu: Nu, stai linisitit. Ne vedem mai tarziu cu niste prieteni sa iesim prin cluburi, k doar nu ne-am fute noi 2, adica eu si ea. Si incep sa rad. Omului ii lucesc parca ochii, dar nici nu imi zice nimik. Continu eu. Nu vreau sa il sperii si sa fuga. „Eu si Anca am fost o vreme impreuna. Eram in liceu. Apoi am facut tot felul de prostioare. In trei, in grup, ba cu baieti, ba cu fete. Omul era bulversat. Nu stia ce sa mai creada. Ma aplec spre el, peste masa, si il apuc cu mainile de umeri si ii zis: Frate, astea vreau sa ramana strict intre noi. Pari un tip de treaba, serios si discret. Nu vreau sa imi aud vorbe ca facem sex in grup k nu ar fi frumos. Omul acum chiar e socat. Imi spune sa stau linistit k si el este un tip f discret si nu va spune nimanui nimik. Ma si gandeam: sa vezi cum ne va ocoli asta, sau cel putin pe mine, cat vom sta la mare… In sfarsit apare si Anca. „Ma scuzati, am stat un pic la telefon cu Iubi (care e cea mai buna prietena a ei si lume aspune k traiesc impreuna). Sincer va spun eu cum sta treaba. Atunci cand clientul ei vrea 2 fete o ia pe aia cu ea. Cand vrea un baiat si o fata ptr el si sotia sau doar ptr el, merg eu cu ea. Si la mine reciproca e valabila. Asa se fac banii. Muncind. :))

Mai povestim noi la masa si la plecare el imi cere numarul sa ma sune mai tarziu sa vedem cum ne intalnim pentru club. Ce crezi k ii raspund eu, lesinatul: „Pai daca ai nr Ancai ce nevoie mai ai de al meu? Noi o sa fim oricum impreuna”. Imi dau seama k sunt nesimtit, k vedetei ii pica fata. Incerc sa ma corectez repede; „Glumeam. Adevarul e k nu mai am baterie. Dar, ti-l dau daca vrei sa ne auzim la Bucuresti. Iti dai seama k ala voia sa dispara de acolo. Si eu la fel. Dar eu sa fug cu el in camera.

In fine, scapam de el si Anca imi spune: „Desi te cunosc nu inteleg de ce uneori te comporti ca un badaran, ca un heterosexual convins. Pe bune. Ii zic: „Ce am mai facut mah”? „Mah, eu stiu k ti-a placut de el ptr te stiu, dar stii ce impresie i-ai lasat aluia”? „Daca zici k ma stii atat de bine de cand stii tu ca dau vreun ban pe parerea altora”. E, si atat mi-a trebui. Sa vezi cum ne ceram ca niste copii prosti ptr o punga cu pufuleti. „Baiatul ala chiar te-a placut. E un om foarte respectat ptr ceea ce face. Si tu ti-a batut joc de el cu glumele tate proaste si cu „intepaturile” alea penibile”, completeaza Anca. Am ajuns in camera certandu-ne, dar fara sa ne pese k ne aude cineva despre ce vorbim… Nu… Am zis: merg la dush sa imi revin. DE nervi, dar si de excitat ce eram, cu gandul la vedeta mea tv nou intrata in viata mi-am dat.MI-am frecat-o cu o rautate de parca nu era a mea. In 10 minute eram gata. Linistit. Tin minte si acum cum mi-am dat drumul pe geamul de la dush gandindu-ma k asa isi va da drumul el pe fata si in gura mea. Sau invers. Eu lui.

Ies in hatalul alb de dush. Ma admir in oglinda. Ma mangai tandru ca dupa o nopate de dragoste salbatica cu iubitul pe care nu l-am vazut de mult. Anca intra la dush. In drum spre imi zice: „Gata, ti-ai dat drumul? K te vad foarte linisitit”. Rad si arunc cu halatul dupa ea. Ma iubeste. Si eu pe ea.

Stam apoi, pe terasa, si povestim. Ne facem planuri. Ne inchipuim cum vom fi la batranete: tot impreuna k cine sa ne ia pe noi. radem. Gata cu „tristeturile”. It’s time for party. Im ready to go outside.

PS
Maine ai si continuarea. Insa, pana atunci am o intrebare la tine. Crezi k am facut ceva cu El sau nu? daca da, ce crezi k am facut cu el in pat. daca nu, care a fost motivul pentru care nu am facut nimik. Sunt foarte curios sa aflu parerea ta. iar, continaurea experieneti mele abia astept sa ti-o zis. dar nu acum. K trebuie sa ies.🙂


Responses

  1. uuuu….abea astept partea a doua… :))))
    acuma…o sa fac cercetari…. tip de 30 de ani… bunacios rau… care prezinta ceva la tv….
    poate o sa-mi dau eu seama cine e… ;)) >:)
    daca ai facut ceva cu el sau nu……. n-am nici cea mai mica idee… :))))
    si…totusi….inclin sa cred ca nu ai facut… pentru ca tu ai zis clar intr-un alt post de al tau… ca nu ai face sex cu nimeni decat pentru bani… si nu conteaza cat de innebunit ai fi dupa respectivul…😀
    dar…repet…astept cu nerabdare partea a doua… ;))

  2. Spune mai repede continuarea, cu totii stim k ai facut ceva cu el si ce ai facut cu el in pat, k doar nu ati dormit. cand mai povestesti ar fi bine sa mai sari peste unele amanunte inutile si treci direst la subiect, k au fost pasaje in care ma plictisisem🙂

  3. Adi, nu are inca 30 de ani.🙂
    partea a doua vine tot azi, dar mai tarziu un pic.
    Intretimp trebuie sa mai fac si ceva bani, nu?🙂

  4. G, crezi k aiurea am scris unele pasaje? :0
    Eu zic k nu. Sunt multe indicii in postul asta. Spre exepmlu cine e Anca, sau cine m-a sunat pe mine la telefon… :0
    Sau al cui este hotelul ala in care am stat…. etc.

  5. Nu te luat dupa „G man” (asta o stiu din desenele animate) =))))))))))
    tu scrie cum ai scris pana acuma…ca scrii foarte mishto….
    daca el se plictiseste…sa citeasca doar ce-i place…😀

  6. mai, in primul paragraf sugerezi foarte clar k ai interactionat fizic cu individu’. blogu’ asta e cred k cel mai „normal” dintre toate. lipseste lirismul cu care eu cel putin m-am obisnuit. o insiruire de episoade cu foarte putina pasiune. sper sa-ti dai drumu’ in partea a 2a, asa cum ti-ai dat drumul pe geamul de la dus/fata lui. insa ai reusit sa-mi reparinzi fitilul vizavi de o chestie – oare de ce majoritatea poponarilor au cate o prietena atat de buna?

  7. Adi,
    multumesc de compliment. Insa mai am mult pana voi scrie cu adevarat bine. Vom trai si vom vedea daca voi evolua sau nu, in directia asta.🙂

  8. purple,
    sper in cateva ore am sa pun pe blog si continuarea. Care va fi mult mai scurta. K am scris ieri de nu ma mai opream. Apoi sa imi spui parerea te rog.
    Imi place k esti f atent la tot ceea ce scriu si nu iti scapa nimik din vedere.🙂
    Gay – prietenul cel mai bun al unei fete? Poate pentru k au aceleasi gusturi si pasiuni, poate ptr k fetele se simt in siguranta alaturi de un astfel de baiat? pe ele intreaba-le mai bine.😀

  9. purple…apropo de intrebarea ta…
    cineva mi-a zis o chestie foarte mishto…
    fetele in ziua de azi adora sa aiba prieteni foarte buni gay….pentru ca e la moda… :)))
    si…cred ca e foarte adevarata chestia asta…🙂

  10. Cineva a dat peste niste pdf-uri despre blogging? Raspunsuri dese la comentariile celorlalte, personalizare, intrebari la sfarsitul postului… bravo.

  11. Adi,
    Atunci sa suga si baietii pula k tot e la moda sa fi bisexual, nu? :)))

  12. Markus, habar nu am despre ce vorbesti…🙂

  13. mah…pe asta cu baietii care sug pula….nu stiam ca e la moda……
    my mistake… ;))

  14. Adi,
    nici eu nu stiam. Mi-a zis-o un tip hetero de curand.🙂 M-am mirat si eu.

  15. mami, ai fost prea cocky!
    1. mecanism defensiv in fata succesului lui?
    2. reticienta…hmm, o fi, n-o fi, hai sa fiu „rezervat”…
    3. faza cu „cu baieti, cu fete” a fost un a propos bun …
    4. rex/iaki/laguna/vega?
    5. te vad sbjugandu-l, pedepsindu-l pt „bunaciunea” lui, pt ca ar putea sa te faca vulnerabil, pt ca il doresti si nu are statutul de „client”, pt inertitudine, pt tot ce te face sa simti … il vad in genuchi, lickin’ u, deep throatin’ u, sufocandu-se cu sperma ta si dupa, rusinat, dezvirginat, negand ca i-a placut …
    6. vreau si io un prieten gay modist😦, unde-l gasesc?

  16. arthemiss, mi-a palcut cum m-ai „luat” pe puncte.🙂
    Am sa iti raspund la pct 6: e foarte simplu sa iti faci un prieten modist ptr k… toti sun gay sau bi, asa k… pune ochii pe unu si du-te pe el. Eu intotdeauna am luat ce mi-a palcut. Nu am astept sa vina sa „succesurile” la mine.🙂

  17. prietena mea cea mai buna din facult e lesbi. acu’ e in spania. era f manly, genul : coae, vino-ncoa’ sa vb k intre barbati. ma privea k p o sora …
    ideea e urmatoarea: cred enorm in compatibilitatea umana. adica, daca m-as afla intr-un cerc de gay modisti, sigur as pleca cu unu-n suflet si sigur m-as lipi si eu de inima vreunuia! clar! vreau un prieten gay modist, pt k-i dulce, optimis, girly-boyish, modist, sincer, adevarat …
    nu vreau un prieten gay modist cum isi doreste o platinata-n roz un bichon! da unde pushca mea gasesc modisti?

  18. Frate, e complicat dar nu greu de gasit. Totusi daca chiar asta vrei atunci cu siguranta o sa ai. Insa ai grija ceea ce iti doresti pentru sa s-ar putea sa ti se implineasca. Asta pentru ca Cineva lucreaza deja la dorinta ta.🙂
    Baieti de genul ala pe care tu il cauti poti gasi si pe net. Sau poti sa ii gasesti in locuri trendy, la evenimente cool, la show-uri de moda… etc. Dar cred k daca mergi prin locuri de fitza (macar cafenele) sigur vei gasi. Trebuie sa fi foarte sociabil, sa poti intra usor ins eama cu lumea, lega discutii si apoi prietenii. In plus, unii dintre ei merg in cluburile de profil: Queens, Purple. So: good look. Tine-ma la curent cu cautarile tale.

  19. crezi virginu ca putem avea orice si pe oricine? chiar…ce parere ai despre destin/lucru manual? pup…o zi ploioasa buna!

  20. in general da. Chiar crez k daca iti doresti ceva obtii.
    Destinul… ni-l facem singuri/
    Lucrul manual… la fel… :)))
    merci. si u sa ai o zi plina de sex.

  21. Se pare ca ai o viata destul de frumoasa cand povestesti astfel de momente….esti de invidiat…pe bune…super tare…visam la asa ceva inainte de a-l cunoste pe el…..si acum am tot ce am visat…verific mereu sa vad ce mai povestesti,dar am si eu o curiozitate…pt. ce povestesti tu astfel de lucruri ce tin strict de tine si de persoana cu care esti in momentul respectiv?hmmm….esti o persoana destul de complicata si ai un asa un stil de a face omul curios….toate cele bune…sa ai grija de tine.

  22. mihai,
    momentul asta cu marea si cu acest tip a fost intradevar unul fain. Insa, vreau sa te rog ceva. Sa nu ma invidiezi nici macar o secunda. Nu toata viata mea e roza. Aici incerc doar sa scriu ce este mai frumos. Partile f nashpa le las doar ptr mine. Nu cred k as avea puterea sa le scriu. Poate nu acum.
    Pentru ce povestesc? Atunci cand nu muncesc imi place sa scriu. Si ce pot scrie mai bine decat ceea ce traiesc?
    Oamenii cu care eu ma vad nu stau sa imi citeasca mie blogul. Si chiar daca ar face-o… Nu dau nume, omit foarte multe chestii pentru ca cineva sa nu isi dea vreodata seama despre cine este vorba. Am facut o mica exceptie, dar nu imi pare rau. Oricum lumea nu prea s-a prins cand am vb f deschis despre un anume client.😉

  23. ok…am spus ca esti de invidiat,dar asta nu inseamna ca te invidiez eu personal…poate multi altii…eu acum am tot ce am nevoie…poate mai mult decat „visam”..sper ca Dumnezeu sa imi lase persoanele dragi mie ,numai mie si nu sa le pierd…se spune ca dak alergi dupa 2 iepuri,nu prinzi niciunul,dar ce se intampla dak ai reusit sa ii prinzi pe amandoi?

  24. virginutz, intr-una dintre primele postari trageai pe cineva la raspundere pentru ca scrie incorect gramatical. Acum vad ca ti-ai presarat stilul cu diverse greseli (in genul „Prin cartier”). fii mai atent, ca e transparenta treaba, ca chilotelul unui baietel care iese la scena deschisa:)

  25. mihai,
    ai grija de alegerile pe care le faci.🙂
    Si sa ai aprte numai de lucurri bune si sanatate. Tu si toti cei dragi tie.

  26. Rin Tin Tin,
    m-am uitat dupa ce mi-ai scris tu si nu am gasit. Whatever, mi-o fi scapat. La ce viteza scriu cand stau pe laptop… Acu’ te rog sa ma scuzi. Oricum, thx ptr k ma citesti in continuare. It’s a big favour for me.
    Ti-am dedicat un post. Ala – „Pisa-te in gura mea”. L-ai citit?🙂


Lasă un răspuns

Categorii

