Postat de: virginuwolf | Octombrie 24, 2008

baghy.ro

Aseara, uitadu-ma cine mi-a mai vizitat blogul am dat peste urmatorul link:

http://baghy.ro/2008/10/jurnalul-unui-prostituat-gay/

Si acolo, dai si lupa in comentarii. M-am enervat la ce comentau oamenii aia despre mine, acest „gay” in ochii lor si atat. Faptul k sunt gay in ochii lor eram doar prost si atat. Alte calitati nu existau. Nu mai conta nimik. Am intrat si am inceput sa vorbesc cu ei. Iar acum, dupa peste 50 de comenturi am ajuns sa ma inteleg cu acesti oameni. Poate k si-au dat seama k nu conteaza doar ce preferinte sexuale am, ci conteaza si cum gandesc, cum sunt eu ca om. Atat cat au putut sa ma cunoasca…

Asa ca vreau sa le multumesc. Ei sunt: baghy (posesorul blogului http://baghy.ro), Bad Pitzi, Daiana, Radu2k, Cipoc, Luana… si nu ultimul rand ii multumesc lui Silvyu, baiatul de care m-am indragostit.🙂


Responses

  1. Acum invazie de gay la mine pe blog :)) Oricum baietii ma stiu 😛

  2. A, deci ai shtate vechi in meserie. :))
    redirectioneaza-i te rog la mine.😀🙂

  3. Acum ceva vreme am facut un sodaj. Intrebam ce preferinte sexuale au si o parte erau gay. Am cautat niste bloguri gay romanesti sa scriu ceva si pentru ei :)) si am observat ca te citesc si pe tine. gay2gay si mai era un tip

  4. Ce dragutz esti tu cu lumea gay. Cum asa? De ce oare? Spune-mi. Ma intereseaza.
    Da, multa lume gay ma citeste. Multi dintre ei nu au propriile lor bloguri, dar ma gasesc si ma citesc. Daca observi imi si pun unii dintre ei (multi) comenturi. Ii iubesc pentru asta.

  5. Frumos din partea ta sa scrii asa🙂

  6. Nu sunt dragut.Nu am nimic cu astia gay.Ma enerveaza aia care fac pe femeile

  7. Daiana,
    poate nu sunt chiar atat de nashpa cum credeai.🙂

  8. baghy,
    Nici eu nu ma „dau in vant” dupa cei efeminati, dar nu vreau sa fiu tocmai eu cel care ii arata cu degetul. Nu e cazul.

  9. Fiecare face ce vrea cu fundul personal si mai ales la el in camera. Cand deja se dau in spectacol incep sa ma uit mai urat dar oricum nu sunt violent

  10. Mah, nu mai fi asa… Lasa-i sa se exprime asa cum vor. Lasa-i sa se iubeasca, sa isi traiasca viata.
    De ce tu (k hetero) poti sa te saruti pe strada, sa mergi de mana cu persoana iubita si eu (k gay) sa nu pot? De ce trebuie sa mi se para mie normal ce faci tu si eu sa fiu ala anormal pentru tine? De ce?

  11. Ca traim intr-o lume de cacat plina de prejudicii si indoctrinata?

  12. Dar eu nu am crezut ca esti naspa😛

  13. baghy, pai si de ce gandesti si tu la fel?😦

  14. Daiana, m-am linistit. Am si eu o intrebare la tine. Daca vrei sa imi raspunzi e ok, daca nu – nu. E mai mult o curiozitate. Esti iubita lui Baghy?

  15. De ce intrebi? Vrei sa te dai la el?😛
    Mie imi place de el, tind sa cred ca si lui de mine … ne tatonam deocamdata😀

  16. Ia intreaba-l si pe Baghy, sa vedem el ce raspunde :))

  17. Daiana,

    nu vreau sa ma dau la el ptr k Baghy nu e genul meu. Ti-am zis doar k imi place de Silvyu. Imi pui o pila la el? :))

    pai… tatonati-va mai repede. sunt convins k si el te… place mult.🙂

  18. Baghy, vreau sa imi spui sincer daca o placi pe Daiana. Si daca da… fa naiba ceva. K se plicitseste fata cu atata abureala.🙂

  19. Nu se plictiseste. S-a dus sa plimbe cainele :))

  20. Deci cat de mult o placi?🙂

  21. pana la stele si inapoi. :))

  22. foarte frumos. dar mai original nu poti sa fi?

  23. tu esti ala din header?

  24. este o intrebare la care nu pot sa iti raspund. Poate k da, poate k nu…🙂

  25. Baghy, am terminat de plimbat cainele.
    Astept raspuns.
    Aici poti spune, nu mai sunt toate cititoarele tale sa sara cu gura😛

  26. Daiana, a zis k : „pana la stele si inapoi”. Insa astept ceva mai original. Ai dreptate, aici nu il gasesc fanele.🙂

  27. Aici doar fanii :))

  28. baghy, de ce esti rau si nu dai un raspuns sincer daianei?😦

    si 2 la mana: am primit pe mail cu comentariu de la Mr. Unknown de pe blogul tau dar nu il vad afisat. L-ai sters inainte de a fi publicat?😦 K voiam sa ii raspund…

  29. Face ce face si evita raspunsul.
    E timid.
    Dar il iert, tocmai ce mi-a dedicat melodia „Si m-am indragostit de tine”😀

  30. Daiana, crezi k Baghy e doar timid? Sau e si lash?🙂

  31. Il ierti f usor, parerea mea.🙂

  32. a intrat la spam si l-am scos. E pe acolo pe undeva .
    Asta era :nuj ce sa zic mai mai k chiar are vreun secret silviu iar noi incepem sa-l dezvaluim :)) =)) … oricum silviule poti sa spui nu-i nimic rau :))

  33. Glumeam si eu, doar ai vazut ca asa fac mereu.

  34. Baghy, nu era vb de mesajul ala ci de asta:
    „Author: Mr.Unknown
    Comment:
    Aici poate ai dreptate .. nu t contrazic :)) .. oricum aici „Pentru ca arati k o femeie sau k o papusha?” park l-ai nimerit =)) si eu i-am zis-o de multe ori dar el batman batman =)))”.
    I-am raspuns intre timp la tine pe blog lui Mr Unknown.😛 Thx.

  35. daiana,
    fa-l praf.😀🙂

  36. Asta ce e? Discutie intre femei? :))

  37. Asa este.🙂 De ce, te simti atacat? Asa si trebuie sa fi. :))

  38. Deloc

  39. Este obisnuit.
    Sa vezi cum sar femeile cu gura pe el pe blog :))

  40. Baghy,
    te teatru si jmegherie ai in tine… :))

    Daiana,
    sunt convins k sunt multe mushte care vor al miere. :))
    Insa tu esti PREMIUM, nu esti un produs mass-market. Nu uita asta toata viata! Asta pentru k esti speciala!🙂

  41. Merci frumos Virginuwolf😉

  42. Daiana,
    eu multumesc! Oamenii de calitate sunt putini.. iar tu esti chiar o floare rara.😀

  43. O floare de colt :))

  44. Huooooooooooooooo :)))

  45. V, fii bland cu el la inceput :))

  46. Concluzia: astia hetero comenteaza mai mult. Desi aici doar eu sunt hetero :))

  47. ok, :))

  48. Mda, se mai intampla sa fie si exceptii. Sau nu. :))

  49. care intaresc regula

  50. :))

  51. poate da, poate nu. :))) nu stiu ce sa zic ptr k nu te cunosc.😛

  52. mha….acuma ma bag si eu ca tanga pentru ca altfel nu ma simt bine… :)))))
    se vede ca baghy si cu diana tin unu’ la altul pentru ca fac glume mishto unu’ despre celalalt…si isi permit chestia asta…
    sunt sigur ca niciunu’ din ei nu-i zice celuilalt ceva cu rautate…🙂

  53. „Desi aici doar eu sunt hetero :))” – te voi ruga sa nu ai atata certitudine. 🙂

  54. Virginule tu nu ai invatat sa pui un link in wordpress? :)) Pai ce blogger esti tu?

  55. Adi,
    ma bucur daca baghy si daina s-ar iubi. cred k se potrivesc. cel putin pentru acum daca nu ptr toata viata. asta daca baghy nu ar mai alerga dupa … cai verzi pe pereti.🙂

  56. Sunt Curva,
    Asa zic si eu despre Baghy. :)) Thx. :p

  57. Baghy,
    cred k chestiile astea trebuie sa ma inveti tu. Eu sunt in blogosfera dopar de o luna. asa k… teach me how to…🙂

  58. Te invat eu V.
    Eu sunt experta in bloguri pe aici :))

  59. Ai acolo la html link. Bagi linkul de genu http://www.virginu . com apesi ok apoi scrii ce vrei sa apara pe link si apesi iar link. That’s all

  60. sunt prea idiot k sa ganmdesc acum. sorry

  61. pfuu, cum am lipsit si te am lasat singur ai facut numa prostioare… hi hi..glumesc :D…ce bine k am revenit la civilizatie, stau de o ora sa citesc ce ai mai scris, imi place postul cu sperma…fain de tot…

  62. andy,
    multumesc mult ptr… citire.🙂

  63. http://parfumuriledinmansarda.blogspot.com/

    asta e site-ul amicului meu. exista un post cu „darkroom” unde el si-a descris experientele sexuale, iar catele ipocrite au tabarat sa-l puna la zid. daca ai timp citeste comentariile absurde de la postul respectiv

  64. Haha, Carpetutzo, aici erai. Nicio problema, aceeasi intrebare pot sa o pun si aici:

    Virginule, cum stai cu HIV? Ia sa vedem ce raspunde…

    In alta ordine de idei aproape ca mi-a placut discutia asta lunga, si la Baghy si aici. Sa mai zica cineva ca romanii sunt homofobi :-))

  65. foarte interesant blogul tau.astept mai multe posturi.mult succes cu el

    pff, sunt bi si am impresia ca un coleg e inluv with me, cum imi dau seama daca e sau nu?

  66. salutare draga Pinocchio!:-)) Ma simt deja ca intr-o familie mare. Situatia ma amuza! Imi place ca esti grijuliu cu ceilalti. Mi-a povestit cate ceva Octavian despre tine cand ne-am intalnit la Bucuresti. Se pare ca in viata ta extravirtuala nu esti atat de moralist si incriminator. Oricum ma bucur ca ne-am regasit.

  67. just me,
    multumesc mult. la fel iti doresc si tie.🙂
    sa ai un wkd fain.
    cat priveste, cum iti dai seama de unu daca e sau nu in problema… am sa scriu si despre asta in zilele care urmeaza. fi pe faza.

  68. carpeta,
    sunt f convins ca amicul ala al tau ma confunda. nu-s cunoscut in lumea gay in romania, nu frecventez cercurile. cu cine ma vad din tara ori vin la mine acasa ori merg eu la ei, nu am gasha gay, nu merg in cluburi din alea in Romania. Stau destul de mult afara si aici (strainatate) merg in cluburi. asa k… ce ti-a zis el… bal-bla-uri dina stea cu cei care ma „cunosc”… Dosen’t matter after all.🙂

  69. :-)) Nu ti-am insinuat ca te-as cunoaste sau ca te-ar cunoaste cineva dintre cunoscutii mei. E o neintelegere la mijloc. Postul de mai sus era adresat d-nului Pinoccio, un amic mai vechi cu care m-am (re)intalnit virtual, chiar la tine pe blog. Eu iti sugerasem sa citesti un anumit blog, asa, ca sa vezi ca si alti sunt blamati daca isi descriu viata intima online.
    Aceasta accentuare intentionata (sau neintentionata) a laturi tale „exclusiviste” nu ma intereseaza aproape deloc. ma interesezi ca om, ca individ, iar modul tau sincer de a-ti descrie viata intima tine de o anumita curiozitate umana pe care cu toti o posedam, mai mult sau mai putin.

  70. domle` ..toata lumea a intrat in vacanta…nimeni nu mai scrie nimic?? vad ca si tu somezi…tot mereu mai dau cate un click la tine pe blog si nimik….pai se poate…iti lasi fanii sa astepte.. :D…

  71. carpeta,
    m-am linistit. :))

  72. andy,
    scuze k nu am mai scris. Apuc doar sa raspund unor comenturi. Sunt f f f prins si asa ajung sa fiu obosit. Sper sa scriu un wkd asta ceva.
    Oricum, vreau sa scriu despre 2 chestii f tari care mi s-au intamplat.🙂
    abia astept sa scriu asta.

  73. dragule..nu iti cere scuze…da prea trecuse vreme indelungata….ma gandeam ca ai patit ceva..:D ..vezi ce ingrijorat sunt pentru tine…hi hi

  74. iti faci tu timp si pentru asta…da sper ca scrii ceva pana joi, ca pe urma 2 saptamani iar plec in salbaticie si o sa fiu lipsit de binefacerile internetului… :))

  75. V, mai traiesti dragule?
    Astept vesti de la tine.

  76. Hmm…ma simt exclus… :)) Pozitia in blogroll-ul meu nu ti-a placut? Vrei sa schimbam pozitia? :))

  77. Daiana,
    la multi ani.
    o sa citesti in postul meu ce mi s-a intamplat de nu am maiscris. si vreau sa imi dai un sfat.🙂

  78. DanielMihai,
    nu trebuie sa te simti exclus k nu ai de ce. :)Viata mea s-a schimbat intre timp. Cineva mi-a dat peste cap toate planurile facute vreodata.Cites-te te rog urmatorul meu post si sper sa ma intelegi. apoi te rog, pe tine k si pe ceilalti prieteni/prietene ai mei / ale mele din nline (de aici) sa imi dai / dati sfaturi ce ar trebui sa facin situatia de fatza.🙂
    Merci mult pentru sprijin.

  79. eu nici inainte nu aveam ceva cu gay….
    ba chiar mie imi placeau foarte mult ca erau diferiti de altii …
    eu niciodata n’am vazut un gay da mi’ar placea sa am best friend un gay deoarece te intelege mai bine:X
    sweet!

  80. dydy,
    u chiar ma citesti.🙂
    cred k ai vazut gay o multime in viata ta sau trecand pe langa tine. Numai k nu stii care sunt. Nu iti dai seama ptr k nu ai experienta, nu ai ochiul format.🙂 De regula sunt mai usor de „vazut” gay-ii efeminati. De aiai iti dai seama mai repede k sunt surorile tale.🙂
    Si eu am cateva gagici al caror best friend sunt. Ne distram super tate impreuna. Despre o prietena am scris in posturile „Sperma ta in gura mea (ep 1 si 2)🙂

  81. hmmm nu am nimic cu gay da am cv cu lezbienele:))
    poate pentru ca mereu daca se apropie una de mine racnesc si ii mai fut si un pumn:))
    mai ales ca mai nou avem in liceu fufe kre se fut in baie:|….iar eu intru peste ele…horoooor…..da mi’a placut pana la urma ca le’am speriat da’le draqu:)
    cand sunt cu un baiat ma simt in siguranta:))…indiferent daca e sau nu gay…eu m’am indragostit si inca sunt indragostita de un gay:))….dar asta e:))…daca lui ii place….scula:((…


Lasă un răspuns

Categorii

