Postat de: virginuwolf | Ianuarie 22, 2009

Sex in 3 (ep. 2)

Despre sexul cu David si Andrew in alt episod (cred k in 3). Acum vreau sa iti zic continuarea povestii pe foarte scut sa intelegi cum a decurs.

Deci. Dupa noaptea de sex (la care mi-am primit tips de la David) a doua zi am primit text mesage de la D. k ar vrea sa ne vedem din nou, daca am timp si k de data asta vom fi doar noi 2. Asa ne-am tot vazut (am facut sex pana la epuizare) de vreo 8 sau 9 ori. Intre timp am vb despre el, despre el si Andrew, despre mine. Mi-a povestit k relatia lui cu A. era de mult terminata, sex mai facand doar in 3 ptr k in 2 nu se mai atrageau. Convenisera ,cu ceva vreme inainte sa ma cunoasca pe mine ,k atunci cand unul dintre ei va intalni pe altcineva cu care ar vrea sa aiba o realtie, sa se desparta. Stateau mai mult din obisnuita. Iubirea nu mai era de mult intre ei. Erau impreuna de vreo 7 ani. David l-a prins pe Andrew, cam dupa juma de an de cand erau impreuna, k se ducea in saune si se futea pe acolo de uita sa mai iasa (din sauna). Au inceput, intre ei, problemele, cerurile, geloziile si tot asa. Insa se iubeau si au trecut peste. Dar, in timp toate astea s-au accentuat. S-au desparit, s-au impacat si tot asa. Dar stii cum e cu ciorba reincalzita… Stiu si eu asta si tu. Nu merge. Nu tine la infinit.

Si uite k, cam dupa a 4 a oara cand eu cu D ma vedeam, el a incetat relatia cu A, dar nu mi-a zis atunci. Mi-a zis abia mai tarziu. Nu a vrut sa stiu k se indragostise de mine, k pusese punct relatiei. Mi-a zis apoi k chiar daca incercarea de a avea o relatie cu mine dadea gres tot nu s-ar mai fi impacat. Pentru k era decis sa se desparta. Se umpluse paharul.

Asa k noi am inceput sa ne vedem zilnic, sa renunt la alte „aranjamente” doar pentru a fi cu el, lucru pe care nu uitam sa i-l zic.🙂 Si bineinteles k de fiecare data imi luam banii fara jena. Abia dupa vreo 20 de zile,c and am realizat ce se intampla intre noi – k ma indragostisem de el am discutat despre. Mi-a zis k si el de mine, k a terminat relatia de ceva vreme si alte chestii dragute.

Am plecat la Londra, unde locuieste el, si am locuit o vreme impreuna. Am incercat sa avem o relaite. Insa, in acest timp, cat el era cu businessul eu aveam clienti pe care ii vedeam ziua iar in pauza de pranz,s eara si noaptea eram numai cu el. Panca cand, intr-o zi mi-a zis: Ori eu ori prostitutia. Asta pentru k nu il minteam si stia ce fac ziua. I-am zis k fac chestia asta ptr bani, k din asta traiesc. David a fost f intelegator si mi-a zis: „Spume-mi cum vrei sa fac k sa fie bine. Nu mai vreau sa continuam asa. Ma doar sa stiu k esti cu altii. Vreau sa fi numai al meu. Cat ma costa asta?” K sa fiu sigur k nu imi pierd timpul cu el a decis sa imi faca un salariu pe care mi-l pune pe card inainte de fiecare luna. M-am bucurat enorm k nu a fost nevoie sa imi negociez suma. Una foarte-foarte buna. Tinand cont de faptul k eram indragostit de el nu mai conta nici un ban. Insa am fost doarte fericit cand mi-a facut propunerea asta. Am scris mail-uri la toate agentiile cu care colaboram si am spus k pentru o perioada nu voi fi disponibil. Asa k imi urmez inima, dragostea, poate si destinul. Nu stiu daca el este alesul, dar lasa-ma sa incerc. Cum imi scria cineva: sunt tanar si am timp sa fac toate nebuniile din lume. Sa imi traiesc viata, sa iubesc, sa am un nou inceput…

Sper k ai inteles ceva din relatia mea cu David, pe care am scris-o acum pe repede inainte.🙂 Nu zic k mi-e usor sa nu ma vad cu unii clienti pe care ii stiu de ani de zile, mai ales acum cand sunt in tara. Nu mi-a fost usor sa imi schimb nr de telefon, sa nu mai iau legatura cu amantii mei fideli. Cu greu rezist ispitei de a face sex cu un alt barbat. Dar ma gandesc la el, la Davis, si… imi trece. M-a acceptat de la inceput stiind cine sunt, stiind ce fac. Niciodata nu imi reproseaza ceva, nu imi bate nici un apropo. Este un om foarte educat.

Ma gandesc k il iubesc, k ma iubeste si nu vreau sa il fac sa sufere. Nu vreau sa incep sa il mint. Vreau, atat cat se va putea, sa fiu fericit. Sa fim fericiti impreuna. Pentur moment el imi este suficient. Mi-e dor de el mereu. Mi-ar dori sa fiu parte din trupul lui. Este cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat in aceasta viata. Il iubesc.


Responses

  1. Deci ti-am zis bine!

    De acum te astept cu picanterii din relatia voastra!

  2. ptiii..bata-te norocu`…da tu esti indragostit lulea…foarte bine..tine-o tot asa..😀

  3. ce dragut🙂

  4. Din ce ai scris aici imi dau seama ca stii de fapt exact ce vrei. Atunci de ce ne ceri pareri si sfaturi? Traieste-ti viata cum vrei tu, daca ai de gand sa renunti la prostitutie pt o vreme, n-ai decat s-o faci pt David. Care e problema?? Dar nu cred ca te tine mult indragosteala asta..

  5. hmmmmmmmmmm….
    mah la faza asta nu stiu ce sa’ti zic…adica…toate is bune si frumoase…dar te’ai gandit ca poate se va plictisi de tine exact cum sa intamplat cu fostul lui prieten Andrei?
    e prea devreme sa tragi concluziile…eu zic sa nu te ambalezi atat de mult!
    oricum! sper sa va mearga bine!

  6. Scuza-mi nesimtirea… Am fost foarte ocupata si mi-am neglijat pana si propriul blog … Chiar nu stiam ce raspuns sa-ti dau. M-am gandit mai bine …
    Ca back-up, ai fi putut tine o agenda cu clientii de suflet, undeva intr-un loc ferit.
    Dar, acum, citind firul intamplarilor, vad ca nu mai are niciun rost …
    Te-ai indragostit Virginule si vad ca e ceva inedit si frumos pentru tine … Te simt altfel, mai sensibil, mai visator, esti schimbat. Te vad plutind, ai alt stil, diferit de tipul cool, stapan pe situatie …
    Lasa lucrurile sa decurga asa, go with the flow, fiindca vei fi purtat pe carari frumoase. Ai gasit ceva ce altii nu vor gasi poate niciodata …
    Am mai zis-o si pe propriul blog… Nu sunt in masura sa dau sfaturi de amor, cand perceptia mea asupra iubirii este destul de degenerata spre fatalism (desi exista o sclipire de idealism si vis), insa ti-o zic din suflet … Nu scapa ocazia de a te simti intr-adevar intreg. Numai bine iti doresc!
    Sper ca de acum incolo vom avea parte de jurnalul unui iubit (in ambele moduri) gay, ceva mult mai incitant decat prostitutia, fie ea facuta din hobby.

  7. Salut!
    Desi iti citesc blogul inca de la aparitie, este prima data cand las un comment. Ma bucur mult pentru ceea ce ti se intampla si iti doresc sa dureze la nesfarsit, daca asta iti vei dori. One way or another, sooner or later, sa speram ca fiecare din noi va avea partea sa de romance.
    Sa fii fericit, iubit, implinit!🙂

    P.S. Astept posturi noi si mai dese.

  8. andy…lasa-mi un id de mess, si-ti trimit videoclipul…
    virginule, que sera sera!😉

  9. m-a lasat fara respiratie postu’ asta :X:X:X:X
    doamneeeeeee….cat mi-a placut… 8-> 8->
    ce pot sa-ti zic acuma??? nu cred ca o sa se plictiseasca david de tine…in legatura cu sexul…pentru ca tu stii cel mai bine cu ce se mananca chestia asta :))))
    imi place de david asta……pe bune….you’re so lucky…🙂
    and he is too…🙂

  10. eu iti las id..da virginu saboteaza..nu da id la el pe blog, asa ca o sal rog pe el sa iti transmita adresa mea de mail😀

  11. Si pana la urma ce faci, renunti la prostitutie in favoarea ‘dragostei’? LOL Chiar nu credeam ca tu te poti indragosti….de fapt credeam ca tu esti intr-un fel indragostit de toti clientii, adica de banii lor.
    preferi sa fii tarfa unuia singur,nu a tuturor??

  12. In primul rand, virgine, e clar ca ce publici tu aici e o facatura ordinara:)
    Dar uite, o felie de realitate pentru tine: http://www.romanialibera.ro/a144527/micutii-romani-vedetele-prostitutiei-masculine-in-occident.html

    Have fun:) (daca se poate spune asa in acest caz)

  13. fatacarevedetot,

    or sa vina si picanteriile.🙂

  14. andy,

    tu iti poti lasa adresa de mail.🙂 Esti special! Eu fac regulile, asa k…🙂

  15. Marius,

    eu sper sa ma tina „indragosteala” asta.🙂

  16. dydy,

    merci mult ptr cuvintele tale. Ideea e sa nu ma plictisesc eu, k el nu are cum.🙂

  17. survivor,

    mi-ai scris atat de frumos…🙂 numai la david ma gandesc. Mi-e dor de el mereu. Daca nu ne sunam, ne scriem mesaje.🙂

  18. LoveIsInTheAir,

    iti multumesc mult si tie. Ma bucur k mi-ai lasat, in sfarsit, un coment.🙂
    Faptul k sunt indragostit si k ma simt iubit e totul in moemntul asta…
    si eu sper sa scriu mai des. pup

  19. Adi,

    sexul cu David este demential. L-am invatat sa faca mai multe lucurri decat si-ar fi imaginat ca poate face.🙂

    merci mult. Sper sa dureze cat mai mult relatia noastra. kiss

  20. Radu,

    il iubesc si ma iubeste. Ptr moment este tot ce conteaza. Chiar daca imi pierd mintile, chiar daca – poate – la sfarsit voi „cadea”. Voi avea macar de unde sa ma ridic. Am trait in viata asta a mea lucruri atat de urate, de nasoale incat de multe ori am crezut k nu o sa mai deschid ochii. Insa stii ce zice: ce nu te darama te face mai puternic!
    Pentru moment da, am renuntat la prostitutie. Si nu imi pare rau. Si, daca este sa iau lucrurile asa cum le zici tu, da. Prefer sa fiu tarfa unuia pe care il iubesc, care ma iubeste si ma respecta pentru ceea ce sunt eu, pentru ceea ce reprezint k om decat sa fiu tarfa tuturor si sa fac lucurri care nu imi plac doar de dragul de a castiga bani. Iata k pot sa si castig bani, sa si imi placa, sa fiu si iubit! Chiar si cea mai amre curva poate iubi si la fel de usor poate suferi, paote fi dezamagita & stuff…

  21. Rin Tin Tin,

    nu ma asteptam sa fi atat de rau cu mine.🙂 :))
    Fratioare, crede-ma k eu am depasit de mult fazele alea. Vrei sa iti zic k nu aveam nici buletin cand eram mai rau k aia din articol?

  22. Rin Tin Tin,

    voiam sa uit niste episoade… f urate din viata mea. Raspunsesem si lui Radu un pic despre viata mea de dinainte de David, inainte sa citesc articolul recomandat de tine. E f usor sa arunci cu noroi in altii, sa ii judeci pe ceilalti. Insa mie nu imi place sa ma plang. Sau mai exact nu doresc sa imi amintesc multe dintre episoadele mele.

  23. salut!
    cred ca esti mult prea sensibil,educat si te formalizezi prea tare.Bucura-te de dragostea ta acum,fara sa-ti uratesti sufletul si relatia cu ganduri proaste.Nu cred ca esti un profitor…asa ca poti renunta pentru o perioada,la „altii” pentru a-i face pe plac.Te-i gandit vreodata ca exista oameni care n-au iubit pentru ca n-au avut ocazia?Bucura-te din plin de darul pe care il ai….mai ales ca ,uneori,trece!Am convingerea ca te descurci tu!
    Cu drag,

  24. virginu ma faci sa rosesc..😛 ei bine nu o las ca am avut ceva neplaceri cu neste indivizi care au intrat la mine pe mess si te rog pe tine (si trebuie sa faci ce te rog acum pentru ca sunt special :D) sa ii transmiti tu adresa de mail, ce deh, tu ai si adresa lui😛

  25. si inca ceva… iubire placuta😀

  26. Dragostea tampeste omul, il prosteste. Acum zici ca ai trait lucruri urate, nasoale pe care vrei sa le uiti?? Deci eu nu te mai inteleg, bey omule, pana nu demult te laudai cu viata de prostituat pe care o duceai, acum renunti la prostitutie si nu-ti pare rau. Ai zis de nenumarate ori ca iti place sa fii asa, sa-ti castigi banu’ facand sex…De ce dai inapoi? Regreti cumva ca ai dus pana acum o viata de curva? Chiar nu credeam ca tu poti gandi asa cum gandesti acum, ca esti indragostit. Dar te plictisesti tu repede de el….

  27. eu,

    nu cred k exista oameni care n-au iubit ptr k n-au avut ocazia. refuz sa cred asta.
    si, sper sa imi manageriez viata asa cum imi doresc. in bine ptr mine.🙂

  28. @ andy,

    acum am sa trimti un email tie si lui ultrapurple. sa puteti… comunica.🙂

    @ Radu,

    Nu regret nimik din ce am facut ptr k si eu sunt produsul oamenilor pe care i-am intalnit, nu? poate k dragostea orbeste, rposteste. Numai lasa-ma asa, o perioada pana ma trezesc, sau nu. da-mi deptul sa vizez, sa traiesc ceva frumos.
    imi place viata de prostituat ptr k fac bani. am trait si lucruri nasolae, asa cum ziceam. k doar nu crezi k a fi prostituat este vreo fericire, doar nu crezi k oamenii (toti) te primesc cu onoruri. ba dimpotriva. trebuie sa ai mult sange in coaie sa poti face si trece peste anumite lucruri.
    PS
    Nu vreau sa ma plictisesc de el. In visez pe david ori de cate ori adorm si am trezesc cu lacrimi de fericire la ochii. ceea ce nu mi s-a mai intamplat cu nimeni.
    Daca dragostea este o prostie, atunci eu vreau sa fiu prost pe viata!

  29. multam…raman dator😀

  30. saut! ….am ramas uimit cu poate cineva din Romania sa aibe o viata asa de plina ca a ta…..sunt super postarile….BUCURA-TE de toate fericitule!!!!!🙂
    cred ca ti e greu la la faza cu david dar fa ce iti dicteaza inima ca mai apoi sa nu regreti….si avand in vedere ca esti tanar nu ai nimik de pierdut…BUCURII!!!!

  31. jhonny,

    merci mult. sunt atat de fericit cu david… k nu imi mai arde de nimik.🙂

  32. Scrii bine, zici ca o faci la fel de bine insa de data asta tot pe bani iubesti . adica tot prostitutie. e una siropoasa intr-adevar insa e dragoste pe bani ( acel salariu generos virat pe card care te-a facut sa dai mail la agentii …bla bla ) . In locul lui nu te-as plati o luna ,doua sa vad daca ramai . Firesc nu poti sta fara nici un ban insa banii se fac si din altceva decat din prostitutie. Asa ca ..spor la succes ! Te invidiez😉

  33. colt,

    mah, sincer nu stiu daca as fi stat fara bani. adica eu am niste cheltuieli. ai mei au niste cheltuieli. so… sunt masina de facut bani ptr familia mea,a sa k… ce sa le zic? stati un pic k eu m-am indragostit si muriti de foame? nu e cazul. nici chiar asa. insa intotdeauan mi-a placut sa imbin utilul cu placerea.🙂
    Iar un job cu program fix nu e ptr mine. Mai bine mi-as face eu afacerea mea. dar toate la timpul lor.
    Cat priveste faptul k ma invidiezi, sper k ai glumit. Nimeni nu e de invidiat. Iar eu cu atat mai putin. Merci ptr coment.

  34. a trecut o luna…si tu nu ai mai scris nimic. eu inteleg ca a fost ziua indragostitilor, da gata, la treaba. sau astepti si dragobetele?😀

  35. ma bag si eu ca musca in lapte la spartul targului!

    sincer, situatia ta cu David e putin ciudata (nu o sa intru aici in psihologisme si psihoterapisme, ca ar insemna sa scriu toata noaptea).
    dar la finalul zilei, este un tip care se prostitua care s-a indragostit de un client.
    oare ce te-a facut sa te intregostesti?
    ma indoiesc ca banii lui (chiar daca vrei cu tot dinadinsul sa pari un tip materialist). poate te-a atras el ca barbat! poate e un fel de tata pe care nu l-ai avut! poate e colacul de salvare pe care inconstientul tau il dorea! poate altceva…poate toate!

    faptul ca ti-a dat o alocatie lunara pentru a nu te prostitua cu altii, poate insemna doua lucruri: fie vrea sa fie singurul tau posesor, fie este intr-atat de matur incat te intelege mai bine decat te intelegi tu. sau poate amandoua in proportii variabile.

    oricum, pana acum, omul asta ti-a aratat si altceva in afara de ceea ce ti-au aratat clientii tai: si anume bunatate si empatie. interesant este ca si tu ai inceput sa oferi mai mult (si nu ma refer aici la servicii).

    acuma….poate el e un client mai special….sau poate o relatie de moment….sau poate o relatia de lunga durata. dar indiferent de situatie, ai acum o ocazie unica: sa exersezi o anumita stare de independenta, sa te gandesti si la alte lucruri decat cum sa-ti satisfaci clientii, sa-ti faci planuri, poate chiar sa visezi frumos.

    cat despre ceea ce ai spus mai sus, cu familia pentru care esti masina de facut bani, poate sunt dur dar cred ca substituiesti nevoia de a insemna ceva pentru cineva si de a fi necesar / dorit cu situatia in care lasi sa se profite de tine. cu alte cuvinte, sa-si faca singuri rost de bani! singura persoana careia ii datorezi cu adevarat ceva esti doar tu.

    asa ca poate iti gasesti utilitatea in ceva mai interesant, cum ar fi sa faci fericit pe cineva. poate iti gasesti puterea sa ii spui lui David sa nu iti mai dea bani lunar, in schimb sa te ajute si sa fie alaturi de tine incercand sa iti faci o afacere asa cum iti doresti, poate chiar o noua viata. sunt praguri mari si greu de trecut, dar vei fi uimit de rezultate.

    si, sincer, in ciuda bravadei tale si a pasiunii pentru meseria ta, nu cred ca asta chiar simti. esti mai degraba ca vulpea care, daca vede ca nu poate ajunge la struguri, spune ca oricum n-are nevoie pentru ca sunt acrii. vestea buna este ca nici strugurii nu sunt acrii si se si poate ajunge la ei cu putin efort.

    gata, am terminat (si, desigur, tot am sfarsit pin a o da in psihologisme si metafore)

    M.

  36. andy,

    tocmai am scris un nou post.🙂

  37. Maruan,

    in noul meu post ti-am dat niste raspunsuri.

  38. am vazut k ai scris…am si comentat…😀

  39. iti doresc toata fericirea din lume poate dupa .ce ai suferit in copilarie acum a iesit si soarele pt tinefie sa ai parte numai de bucurii ingerii sa ocroteasca dragostea voastra eu sunt o fire f timida din pacate in romania nu am avut parte inca de o asa iubire dar ma bucur pt tine numai bine


Lasă un răspuns

Categorii

